2018
______________________________________________________________________________

PASSWORD

Efektyviausia įvaizdinė rinkodaros kampanija (didelio biudžeto): Daugiau švaros, daugiau taikos“, GRITĖ

 


PR IMPACT

Nuomonės formuotojai ir virusinė komunikacija: 1 vieta – Daugiau švaros, daugiau taikos“, GRITĖ

Integruotos komunikacijos kampanija: 1 vieta – Daugiau švaros, daugiau taikos“, GRITĖ

Dizainas: Grafito pieštukas – Knyga be pavadinimo“, ALMA LITTERA

 

 

2017

​______________________________________________________________________________

ADRENALINAS

Geriausi ilgi reklaminiai filmai: auksas – Foodsniffer. Always sniff before you swalow“, FOODSNIFFER

Geriausia socialinė reklama (kūrybiškiausi sprendimai): sidabras –  Knyga be pavadinimo“, ALMA LITTERA


Geriausi atlikimo meniniai sprendimai (tekstai reklamai): sidabras – Foodsniffer. Always sniff before you swalow“, FOODSNIFFER

Geriausia socialinė reklama (kūrybiškiausi sprendimai): 
bronza – „Tai tik epilepsija“, EUROVAISTINĖ

Geriausi atlikimo meniniai sprendimai: bronza – „Pasipriešinimas ateičiai“, LOGIN CONFERENCES

GERAS DIZAINAS

Leidinys: Knyga be pavadinimo“, ALMA LITTERA

Vizualinis identitetas: AUGA ekologiško maisto pakuotė, AUGA GROUP

 

LOGIN

Geriausia socialinė iniciatyva: Knyga be pavadinimo“, ALMA LITTERA

 

EPICA

Dizainas: Knyga be pavadinimo“, ALMA LITTERA

PR IMPACT

Socialinių kanalų kampanija: 1 vieta –  Foodsniffer. Always sniff before you swalow“, FOODSNIFFER

NGO komunikacija: 1 vieta – Knyga be pavadinimo“, ALMA LITTERA

 

GOLDEN HAMMER

Tiesioginė rinkodara: Knyga be pavadinimo“, ALMA LITTERA

Digital / mobilus / virusinis video: Foodsniffer. Always sniff before you swalow“, FOODSNIFFER

 

BEST INTERNET

Nugalėtojas geriausio skaitmeninės rinkodaros veiksmo kategorijoje: Foodsniffer. Always sniff before you swalow“, FOODSNIFFER

2016

______________________________________________________________________________

ADRENALINAS

Geriausi dizaino sprendimai (logotipas, prekės ženklo identitetas): sidabras – Mezon“, MEZON

Geriausia labdara / savireklama: auksas – Altbier pakuotė, ALAUS BIBLIOTEKA

Geriausia reklamos kampanija: bronza – 21 dienos iššūkis“, EUROVAISTINĖ

NAPA

Artizaniniai produktai: 2 vieta – Alaus biblioteka Altbier“, ALAUS BIBLIOTEKA

Maisto kategorija: švieži maisto produktai: 2 vieta – AUGA“  ekologiškas maistas, AUGA GROUP

 

GERAS DIZAINAS

Digital kampanija: Didysis savijautos testas“, EUROVAISTINĖ

Prekės ženklas: ESO“, ESO

 

LOGIN

Nugalėtojas elektroninio naujienlaiškio kategorijoje: 21 dienos iššūkis“, EUROVAISTINĖ

Interaktyvi reklama / kampanija nugalėtojas: Didysis savijautos testas“, EUROVAISTINĖ

Socialinių medijų reklama / kampanija nugalėtojas: Alaus biblioteka“, ALAUS BIBLIOTEKA

Metų agentūra: „McCann“

 

PASSWORD

Efektyviausia viešojo sektoriaus komunikacijos kampanija: Naktiniai autobusai“, SUSISIEKIMO PASLAUGOS

Efektyviausia esamų klientų išlaikymo rinkodaros kampanija: Alaus biblioteka“, ALAUS BIBLIOTEKA

Daugiausia „Password 2016“ dalyvių simpatijų pelniusi rinkodaros kampanija: Alaus biblioteka“, ALAUS BIBLIOTEKA

 

PR IMPACT

Metų rinkodaros komunikacija (didelio biudžeto): Didysis savijautos testas“, EUROVAISTINĖ

 

WHITE SQUARE

Prekės ženklo ir korporacijos identitetas: 1 vieta – ORCHESTRA“, VERSLUMO SKATINIMO AKADEMIJA

Prekės ženklo ir korporacijos identitetas: 3 vieta – „Alaus biblioteka“, ALAUS BIBLIOTEKA

 

BALTIC BEST

Dizainas: sidabras – Altbier“, ALAUS BIBLIOTEKA 

Geriausia agentūra: 4 vieta

 

GOLDEN HAMMER

Pakuotės dizainas: auksas – Altbier“, ALAUS BIBLIOTEKA

Interaktyvi reklama: diplomas – 21 dienos iššūkis“, EUROVAISTINĖ

 

Nugalėtojas skaitmeninės komunikacijos kampanijos kategorijoje: Didysis savijautos testas“, EUROVAISTINĖ

 

2015

______________________________________________________________________________

ADRENALINAS

Medija inovacijos žiniasklaidoje: bronza – Kinas po žvaigždėmis“, KINO PASAKA

Išorės reklama (reklamos stendai, tripusiai, stotelės, kolonos): sidabras „Statoil“ pėstiesiems, STATOIL

Dizaino sprendimai (logotipas, prekės ženklo identitetas): auksas – Alaus biblioteka“, ALAUS BIBLIOTEKA

Dizaino sprendimai (logotipas, prekės ženklo identitetas): auksas – ORCHESTRA“, VERSLUMO SKATINIMO AKADEMIJA

Geriausi vizualiniai sprendimai (spaudoje ir išorės reklamoje): bronza – „Kultūros naktis“, VILNIAUS FESTIVALIAI

Dizaino sprendimai (spausdinti, metiniai pranešimai, kalendoriai): bronza – Pokyčių knyga“, EUROVAISTINĖ

NAPA

Privatus prekių ženklas: 2 vieta – Narvesen maistas ir gėrimai išsinešti, NARVESEN

 

GERAS DIZAINAS

Maisto pakuotė: diplomas – Narvesen maistas ir gėrimai išsinešti, NARVESEN

Logotipas: diplomas – Alaus biblioteka“, ALAUS BIBLIOTEKA

 

PASSWORD

Efektyviausia paslaugų įvedimo į rinką rinkodaros kampanija: „Marius“, EUROVAISTINĖ

Efektyviausia metų rinkodaros kampanija: „Laukiu“, IRENOS MATIJOŠAITIENĖS FONDAS

Efektyviausia ryšių su visuomene kampanija: „Lengvu žingsniu euro link!“ 

Efektyviausia NGO komunikacijos kampanija: „Laukiu“, IRENOS MATIJOŠAITIENĖS FONDAS

Daugiausia „Password 2015“ dalyvių simpatijų pelniusi rinkodaros kampanija: „Marius“, EUROVAISTINĖ

PR IMPACT

Metų socialinės atsakomybės komunikacija: „Laukiu“, IRENOS MATIJOŠAITIENĖS FONDAS

 

BALTIC BEST

Lauko reklama: sidabras – „Statoil“ pėstiesiems“, STATOIL

Dizainas: sidabras – Alaus biblioteka“, ALAUS BIBLIOTEKA

Agentūra: 3 vieta 

 

GOLDEN HAMMER

Dizainas, korporatyvinis identitetas: Alaus biblioteka“, ALAUS BIBLIOTEKA

Lauko reklama: „Statoil“ pėstiesiems“, STATOIL

 

 

2014

______________________________________________________________________________

ADRENALINAS

Dizaino sprendimai (logotipas, prekės ženklo identitetas): bronza – Alaus biblioteka“, ALAUS BIBLIOTEKA

Geriausi dizaino sprendimai (spaudoje ir išorės reklamoje): bronza – „Išjudink miestą“, NACIONALINIS AUTOMOBILIŲ KLUBAS

 

BALTIC BEST

Atlikimas ir art direction: sidabras – „Išjudink miestą“, NACIONALINIS AUTOMOBILIŲ KLUBAS