Pokyčių knyga | EUROVAISTINĖ

Didžiausias vaistinių tinklas Lietuvoje Eurovaistinė pakeitė strategiją ir nutarė save pozicionuoti save ne kaip vaistų parduotuvę, o kaip vietą, kur galite pasirūpinti gera savijauta. Tam, jog tai pajustų šios vaistinės klientai, pirmiausia reikėjo, kad naująjį vaistinės vaidmenį suprastų jos darbuotojai.

Visi jie gavo knygą, kuri prasideda nuo vidurio ir yra padalinta į dvi dalis – „Mes“ ir „Aš“. Pirmoji dalis – tai lyg gidas, kuris padeda pažinti sveiką gyvenimo būdą ir apie jį papasakoti kitiems – vaistinės klientams. Antrojoje dalyje paaiškinama, ką pasikeitimas reiškia kompanijai ir, kodėl kiekvienas darbuotojas yra svarbus.

 

 

2015

ADRENALINAS

Dizaino sprendimai (spausdinti, metiniai pranešimai, kalendoriai): bronza – Pokyčių knyga“, EUROVAISTINĖ